СВЕ НА ЈЕДНОМ МЕСТУ!
Правна   редакција
 011/ 3036-532
Економска   редакција
 011/ 3036-531  
Софтвер
  011/2632-743
Продаја и   претплата
  011/361-48-58   011/361-51-00  




Специфичности буџетских корисника
 

Локална самоуправа

„Где недостаје људи, треба да сами будемо људи.”
- немачка
22.02.2019.

Додељене награде градовима и општинама за добро управљање

Министарство државне управе и локалне самоуправе и Стална конференција градова и општина су, у оквиру пројекта Унапређење доброг управљања на локалном нивоу, доделили награде градовима и општинама за најбољу праксу у примени принципа добре управе.
Награде су додељене у 4 категорије: Ефикасност и делотворност, Транспарентност и јавност у раду, Одговорност и владавина права, Равноправност и одсуство дискриминације. Победници су добили награду од 3.000 УСД (Нови Пазар, Рума, Власотинце, ГО Врачар), а додељена су и посебна признања (Инђија,Ужице, Пирот, Велико Градиште, Нова Варош, Панчево, Бечеј, Рашка).

________________________________________________
22.02.2019.

Управљање људским ресурсима у локалној самоуправи

Стална конференција градова и општина и Савет Европе потписали су Уговор о реализацији пројекта „Управљање људским ресурсима у локалној самоуправи – II фаза“. Овај пројекат финансирају Европска унија и Савет Европе, а спроводе СКГО и Канцеларија Савета Европе у Београду у сарадњи са Министарством државне управе и локалне самоуправе.
Претходна фаза пројекта пружила је изузетну подршку успостављању службеничког система на локалном нивоу кроз обуке и кроз одрађених 35 модела аката за ефикаснију и квалитетнију примену савремених принципа управљања људским ресурсима у локалној самоуправи.
У другој фази пројекта предвиђено је пружање неопходне подршке општинама и градовима у даљем унапређењу људских ресурса, док ће планиране активности значајно допринети подизању капацитета локалних самоуправа за пружање квалитетних услуга грађанима.

________________________________________________
19.02.2019.

Почетак великог инвестиционог циклуса у АПВ

Представницима 41 локалне самоуоправе у Војводини председник Покрајинске владе је уручио уговоре вредне 4,1 милијарду динара, за реализацију 56 инфраструктурних пројеката, чиме је означен почетак новог великог инвестиционог циклуса у АПВ.
Захваљујући тој вредној финансијској подршци, ускоро ће почети изградња саобраћајница, водоводне и канализационе мреже, објеката предшколских и школских објеката и низа других, од којих ће многи бити и завршени до краја године.
Покрајинска влада је преко Управе за капитална улагања АПВ обезбедила 3,4 милијарде динара, а осталих 700 милиона ће издвојити општине и градови.

________________________________________________
18.02.2019.

Извештавање о расходима за плате у буџетима локалне власти у 2019. години

Локалне власти имају обавезу извештавања о планираним и извршеним расходима директних и индиректних корисника средстава буџета локалне власти за плате у 2019. години – по изворима прихода, према новом Правилнику о начину и садржају извештавања о планираним и извршеним расходима за плате у буџетима локалне власти у 2019. години („Сл. гл. РС” бр. 10/19). Ова обавеза извршава се сваког 15. у месецу за претходни месец, почев од 16. фебруара 2019. године, достављањем попуњеног Обрасца ПЛ-1 и Обрасца ПЛ-2 Министарству финансија у писаној форми и електронским путем на адресу jls@mfin.gov.rs.

________________________________________________
10.04.2017.

Имплементација софтвера за умрежавање институција у Србији

Од 1. јуна почиње пуна примена Закона о општем управном поступку, који ће омогућити грађанима да документа добијају на "један клик", најавило је Министарство државне управе и локалне самоуправе. Од јуна ће бити софтверски умрежено шест институција - Министарство државне управе, МУП, Централни регистар обавезног социјалног осигурања, ПИО, Пореска управа и Национална служба за запошљавање. За десетак дана почеће обука службеника за примену тог софтвера.

Процена Министарства је да ће документа које грађани највише траже моћи да добију на „један клик” и да се се тај закон примењује у потпуности макар за документе као што су извод из матичне књиге рођених и венчаних, уверење о пребивалишту, уверење о држављанству, уверење о измиреним пореским обавезама, потврда о статусу незпослених лица, потврда о статусу осигураног лица и потврда о личним приходима. Умрежавањем шест институција завршен је технички део посла и током маја ће бити тест фаза система.
» детаљније «

________________________________________________

Старије странице 1|2|3|4|5|  Још резултата  

Е-пошта | Мапа сајта | Насловна страна | Вебмастер
_______________________________________________________________________

© 2006 НИП „Образовни информатор“ - предузеће за издавачку делатност.
Београд, Цара Лазара 5A, Тел/факс: 011/3286-489, 328-65-42