СВЕ НА ЈЕДНОМ МЕСТУ!
Правна   редакција
 011/ 3036-532
Економска   редакција
 011/ 3036-531  
Софтвер
  011/2632-743
Продаја и   претплата
  011/361-48-58   011/361-51-00  




Специфичности буџетских корисника
 

Државни органи и организацијe

„Када кажемо да се с нечим слажемо у принципу, то онда значи да нам не пада на памет да ту идеју спроведемо у пракси”
- Бизмарк

Припрема каталога радних места у јавном сектору

06. 10. 2015.

Министарство државне управе и локалне самоуправе саопштило је медијима да је почело са објављивањем радних верзија каталога радних места у јавном сектору (последње ажурирање постављених каталога 5.10.2015), на чијим су израдама била ангажована ресорна министарства. У саопштењу се наводи да сви заинтересовани имају прилику да пронађу и провере опис свог и свих других радних места, као и захтеване услове у одговарајућем каталогу на сајту Министарства. Рад на изради каталога увелико траје, при чему су консултације са свим заинтересованим странама још у току. Министарство позива све заинтересоване да искористе прилику и све коментаре, предлоге и сугестије пошаљу на адресу reformauprave@mduls.gov.rs . Каталози представљају попис, класификацију и основ за вредновање радних места и служе спречавању злоупотреба, попут „измишљања“ нових радних места.
» детаљније «

________________________________________________

Примена Закона о начину одређивања максималног броја запослених у јавном сектору на пензионисање запослених који у овој години испуњавају услове за пензију

01. 10. 2015.

Министарство државне управе и локалне самоуправе, поводом често постављеног питања да ли Закон о начину одређивања максималног броја запослених у јавном сектору приморава на пензионисање свих оних који у овој години испуњавају услове за пензију, а нарочито жена саопштило је следеће:
„Закон о максимуму је орочени, изнуђени инструмент— он поставља начин и даје средства да држава сагледа где и како свој посао може да обавља на рационалнији начин. Сам по себи он не прописује ни где ни колико уштеда може да се нађе, али у рукама одговорних руководилаца он омогућава да се јавна управа рационализује са најмање могуће штете, чак и са могућим побољшањима, по квалитет услуга које држава пружа.
» детаљније «

________________________________________________

Донета Уредба о изгледу обрасца и начину вођења евиденције о инспекцијском надзору

28. 09. 2015.

У складу са овлашћењем из члана 43. став 8. Закона о инспекцијском надзору (Сл. гл. РС, бр.36/15) донесена је Уредба о изгледу обрасца и начину вођења евиденције о инспекцијском надзору (Сл. гл.РС, бр.81/15) којом се прописује изглед обрасца и начин вођења евиденције о инспекцијском надзору. Сваки инспектор води евиденцију о спроведеном инспекцијском надзору. Евиденција о инспекцијском надзору води се у електронској форми у оквиру функционалног јединственог информационог система за инспекције на начин прописан овом уредбом, након његовог успостављања. До преласка на јединствени информациони систем за инспекције, инспекције воде евиденцију у писаној форми или у електронској форми у оквиру сопствених софтверских решења. Евиденција се води по начелима уредности и тачности, а по хронолошком реду. Евиденција се води на обрасцу, који је одштампан уз уредбу и чини њен саставни део. Инспектор, односно друго овлашћено лице је дужно да податке о спроведеном надзору унесе у евиденцију у року од три дана од дана сачињавања записника, предузете радње и пријема акта, односно сазнања за чињеницу која се уноси у евиденцију. Уредба ступа на снагу 2. септембра 2015. године, а примењиваће се од 30. априла 2016. године.

________________________________________________

До модернизације јавне управе кроз укидање дуплираних послова

13. 07. 2015.

Потпредседник Владе Републике Србије и министар државне управе и локалне самоуправе Кори Удовички разговарала је са новим директором Европске банке за обнову и развој (ЕБРД) Данијелом Бергом о реформи јавне управе. Министарка је у том контексту навела да ће се кроз оптимизацију, као наредној фази након смањења броја запослених, идентификовати дуплирани, застарели послови, али и мањкови неопходни за модернизацију јавне управе и бржи пут ка ЕУ.
» детаљније «

________________________________________________

Смањењем трошкова до ефикасније државне управе

10. 06. 2015.

Потпредседник Владе Републике Србије и министар државне управе и локалне самоуправе Кори Удовички истакла је, подсећајући на недавно представљене резултате анализе јавне управе, да проблем није толико у броју запослених, колико у самој њиховој структури и високим трошковима. Удовички је, другог дана 15. економског самита Републике Србије, оценила да број запослених у односу на број становника у Србији није тако велики у поређењу са другим европским земљама, додајући да је проблем нашег јавног сектора лош распоред и структура запослених.
» детаљније «

________________________________________________

У јавној управи вишак приближно 9.000 запослених

26. 05. 2015.

Потпредседник Владе Републике Србије и министар државне управе и локалне самоуправе Кори Удовички најавила је да ће у државној управи, која има 493.505 запослених на одређено и неодређено време и по уговору о делу, ове године отказ добити приближно 9.000 људи.
» детаљније «

________________________________________________

Расподелом надлежности до ефикасније јавне управе

23. 04. 2015.

Потпредседник Владе Републике Србије и министар државне управе и локалне самоуправе Кори Удовички саопштила је медијима да ће то министарство темељно приступити решавању питања расподеле надлежности свих нивоа власти, јер је управо то суштина проблема у функционисању и комуникацији.
» детаљније «

________________________________________________

Бројне активности у области државне управе и локалне самоуправе

23. 04. 2015.

Министарство државне управе и локалне самоуправе Владе Републике Србије представило је најзначајније послове и законодавне активности обављене од 27. априла 2014. до 17. априла ове године. У саопштењу медијима се наводи да је, захваљујући веродостојном раду Министарства и успостављању капацитета и плана за спровођење свеобухватне реформе јавне управе, обезбеђена средњорочна секторска буџетска помоћ ЕУ од 80 милиона евра, која је намењена реформи јавне управе од 2016. до 2018. године.
» детаљније «

________________________________________________

Налажење најбољих решења до јефтине и боље јавне управе

08. 04. 2015.

Потпредседник Владе Републике Србије и министар државне управе и локалне самоуправе Кори Удовички саопштила је медијима да у процесу реформе јавне управе циљ није отпуштање запослених него налажење најбољих решења да би се добила јефтина, али боља управа. Удовички је после разговора са представницима локалних самоуправа у Јужнобачком округу, истакла да тај процес добро напредује, напомињући да започета реформа и рационализација у тој области неће бити брзо завршена због низа објективних околности.
» детаљније «

________________________________________________

Акциони план за спровођење Стратегије реформе јавне управе у Републици Србији за период 2015−2017

02. 04. 2015.

Стратегија реформе јавне управе у Републици Србији предвидела је да се у оквиру њене реализације донесе одговарајући спроведбени акт – Акциони план за спровођење Стратегије реформе јавне управе у Републици Србији. Овај акт усвојила је Влада 19. марта 2015. године у оквиру доношења Закључка којим се усваја Акциони план за спровођење Стратегије реформе јавне управе у Републици Србији за период 2015−2017. Акциони план операционализује Стратегију и дефинише мере, резултате и активности за спровођење реформе јавне управе.
» детаљније «

________________________________________________

Потписан Посебан колективни уговор за запослене у државним органима

10. 03. 2015.

Потпредседник Владе Републике Србије и министар државне управе и локалне самоуправе Кори Удовички потписала је са представницима синдиката запослених у државној управи и правосуђу Посебан колективни уговор за запослене у државним органима.
» детаљније «

________________________________________________

Подршка ЕУ реформи јавне управе у Србији

02. 03. 2015.

Потпредседник Владе Републике Србије и министар државне управе и локалне самоуправе Кори Удовички и директор Директората за политику суседства и проширење Европске комисије Жан Ерик Паке оценили су да је, захваљујући квалитету Акционог плана за Стратегију реформе јавне управе, обезбеђен основ за секторску буџетску подршку ЕУ већ од 2016. године, а у оквиру средстава из фонда ИПА 2015. Удовички је током састанка исказала захвалност на помоћи ЕУ око израде Акционог плана Стратегије реформе јавне управе, који је послат свим ресорима на мишљење.
» детаљније «

________________________________________________

Рационализацијом запослених до квалитетније државне управе

29. 01. 2015.

Потпредседник Владе Републике Србије и министар државне управе и локалне самоуправе Кори Удовички саопштила је медијима да би државна и локална управа у Србији, након рационализације броја запослених која би требало да траје три године, требало да буде мање бројна, а много квалитетнија.
» детаљније «

________________________________________________

Други састанак мреже посвећене реформи јавне управе

26. 01. 2015.

Представници Министарства државне управе и локалне самоуправе Владе Републике Србије учествују на Другом састанку мреже посвећене реформи јавне управе, који траје до 26. јануара у Сарајеву. У саопштењу медијима Министарства државне управе и локалне самоуправе наводи се да ће том приликом бити покренута студија „Методологије за израду стратегија реформе јавне управе у земљама западног Балкана“.
» детаљније «

________________________________________________

Акциони план за спровођење иницијативе Партнерство за отворену управу у Републици Србији за 2014. и 2015. годину

15. 01. 2015.

Влада Републике Србије је усвојила Акциони план за спровођење иницијативе Партнерство за отворену управу у Републици Србији за 2014. и 2015. годину. Акциони план можете преузети овде.

________________________________________________

Старије странице 1|2|3|4|5|  Још резултата  

Е-пошта | Мапа сајта | Насловна страна | Вебмастер
_______________________________________________________________________

© 2006 НИП „Образовни информатор“ - предузеће за издавачку делатност.
Београд, Цара Лазара 5A, Тел/факс: 011/3286-489, 328-65-42