СВЕ НА ЈЕДНОМ МЕСТУ!
Правна   редакција
 011/ 3036-532
Економска   редакција
 011/ 3036-531  
Софтвер
  011/2632-743
Продаја и   претплата
  011/361-48-58   011/361-51-00  




Специфичности буџетских корисника
 

Локална самоуправа

„Где недостаје људи, треба да сами будемо људи.”
- немачка

Помоћ општинама за брже озакоњење објеката

05. 12. 2016.

Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре саопштило је да ће пружити сву помоћ локалним самоуправама како би брже спровеле Закон о озакоњењу објеката. Процес озакоњења објеката биће завршен у мандату ове владе. За годину дана од усвајања поменутог акта донето је 37.850 решења и завршен попис 364.400 објеката. Како би се процес озакоњења убрзао, Министарство је локалним самоуправама одредило квоте колико решења треба да донесу, у складу са бројем становника и бројем нелегалних објеката. Такође, Министарство је дозволило локалним самоуправама да запосле укупно 1.046 људи који ће радити искључиво на пословима озакоњења како би те квоте испунили.

У претходном периоду управо мали број запослених у општинама, који поред озакоњења неретко раде и друге послове, показао као главна кочница у спровођењу Закона. Општине ће са новим радницима закључивати уговоре о привременим и повременим пословима и плаћати их из својих средстава, јер ће управо оне убирати додатне приходе од бржег спровођења озакоњења. Трошак уговора процењује се на приближно 1,3 милијарде динара, док ће једнократни приходи од такси за озакоњење бити вишеструко већи, односно 8,5 милијарди динара.

________________________________________________

За пројекте у здравству у Војводини 45,8 милиона динара

17. 11. 2016.

Управа за капитална улагања АП Војводине доделила је укупно 45.891.764 динара за финансирање и суфинансирање пројеката из области здравства за шест здравствених установа са територије Војводине, а уговори о додели средстава потписани су у Управној згради Клиничког центра Војводине.

________________________________________________

Утврђен Предлог одлуке о рефинансирању дуга АПВ

17. 11. 2016.

У циљу смањења трошкова задуживања, односно повећања фискалног потенцијала, влада АП Војводине утврдила је Предлог одлуке о задуживању ради рефинансирања дела јавног дуга покрајине и упутила га покрајинској скупштини на усвајање. На овај начин ће се, како је саопштено из Покрајинске владе, кроз јефтиније и повољније задуживање, обезбедити рефинансирање дела јавног дуга у износу од око четири милијарде динара. Примарни ефекти рефинансирања, односно задуживања по нижим каматним стопама, биће директне уштеде у покрајинском буџету од око 200 милиона динара.
» детаљније «

________________________________________________

Унапређење управљања људским ресурсима у градовима, општинама и градским општинама

16. 11. 2016.

У оквиру заједничког пројекта Европске Уније и Савета Европе “Управљање људским ресурсима у локалној самоуправи” путем јавног позива одабрано је 20 градских и општинских управа за имплементацију пакета подршке: градови - Београд, Ниш, Нови Сад, Крагујевац, Панчево, Краљево, Смедерево, Зрењанин, Чачак, Ваљево, Лозница и Пирот, општине – Бач, Трстеник, Рашка, Сврљиг и Бујановац и београдске градске општине Савски венац и Стари град.

Савет Европе ће наставити да пружа подршку градовима, општинама и градским општинама у процесу јачања функције управљања људским ресурсима кроз дистрибуцију пакета, израду приручника за имплементацију садржаја пакета (модели одлука, правилници и друга релевантна документа) са примерима најбољих пракси.

________________________________________________

Рок за матичне књиге у е-облику до краја 2016.

26. 10. 2016.

Министарство за државу управу и локалну самоуправу саопштило је да локалне самоуправе имају рок до краја године да преведу матичне књиге у електронски облик и поручило да тај рок неће бити продужен. Поред преписа матичних књига у електронски облик приоритет је и тендер који је за информационо повезивање шест институција, а то су: МУП, Министарство државне управе – матичне књиге, Национална служба за запошљавање, Централни регистар обвезника социјалног осигурања, ПИО фонд и Пореска управа. Тендер је завршен и очекује се да ће увезивањем заживети Закон о општем управном поступку чија ће примена помоћи да људи када дођу на шалтер могу потребну документацију да добију истовремено. Приоритет је и увођење електронских плаћања односно плаћања картицом преко портала Е-управе.

________________________________________________

Старије странице 1|2|3|4|5|  Још резултата  

Е-пошта | Мапа сајта | Насловна страна | Вебмастер
_______________________________________________________________________

© 2006 НИП „Образовни информатор“ - предузеће за издавачку делатност.
Београд, Цара Лазара 5A, Тел/факс: 011/3286-489, 328-65-42