![]() | |||||||
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
■ Државна управа
■ Локална самоуправа ■ Здравство ■ Просвета ■ Социјална заштита ■ Култура ■ Наука ■ Правосуђе ■ Омладина и спорт ■ Јавна предузећа
СВЕ НА ЈЕДНОМ МЕСТУ!
■ Правна редакција
011/ 3036-532 ■ Економска редакција 011/ 3036-531 ■ Софтвер 011/2632-743 ■ Продаја и претплата 011/361-48-58 011/361-51-00
|
![]() |
Специфичности буџетских корисника
27.05.2019. Промоција Националног модела дуалног и предузетничког образовањаНа промоцији Националног модела дуалног и предузетничког образовања у Београду истакнуто је да модел дуалног образовања у Србији успешно функционише већ три године, да ћемо ове године имати 4.500 ученика у том моделу, док се следеће очекује близу 7000. ________________________________________________ 24.05.2019. Потписана Дунавска повеља ради јачег повезивања образовног и пословног сектораПредставници Министарства просвете, Универзитета у Београду и Привредне коморе Србије, заједно са хрватским Министарством за рад потписали су у Загребу Дунавску повељу за младе таленте која ће омогућити јаче повезивање образовног и пословног сектора, а младима конкретну праксу и примењиво знање. ________________________________________________ 23.05.2019. Данас почиње исплата рате студентских стипендија и кредитаДанас почиње исплата осме месечне рате студентских стипендија и кредита, за школску 2018/2019. годину. Износ месечне рате је 8.400 динара. ________________________________________________ 22.05.2019. Исплата девете рате стипендија и кредита почиње данасИсплата девете месечне рате ученичких стипендија и кредита за школску 2018/2019. годину почиње данас, 22. маја 2019. године. Износ месечне рате је 5.400 динара. ________________________________________________ 22.05.2019. Упис у београдске предшколске установеПредшколске установе Београда објавиле су прелиминарне ранг-листе са списком деце која су примљена у вртиће, осим Новог Београда који спискове објављује недељу дана касније. ________________________________________________
|