Саветовања и семинари
»

ЕЛЕКТРОНСКО КАНЦЕЛАРИЈСКО ПОСЛОВАЊЕ ПРАКТИЧНА ПРИМЕНА Е-ПОСЛОВАЊА

Београд, 11. децембар 2017. године (понедељак) (са почетком у 10 .00 часова)


Хотел „Палас” (Топличин венац 23)


Запосленима који у свом раду имају обавезу да користе електронске сервисе, дигиталне сертификате и остале електронске алате:

▪ Директорима • Правницима • Секретарима • Административним радницима • Рачуновођама

Службама јавног сектора • Привредним друштвима • Предузетницима

⇒ Какав је законски оквир Е-Пословања и које су пословне обавезе?
⇒ Како успешно користити дигиталне сертификате у свакодневном пословању?
⇒ Какви електронски сервиси постоје и како их употребљавати?
(Пореска управа, АПР, ЦРОСО, Трезор, Е -Управа, Е-ЗУП, ...)
⇒ Шта је Електронски шалтер и како користити електронске административне услуге?
⇒ Како безбедно архивирати електронске документе?
⇒ На који начин обезбедити сигуран електронски канцеларијски рад?

Е-пошта | Мапа сајта | Насловна страна | Вебмастер
_______________________________________________________________________

© 2006 „Образовни информатор“ - предузеће за издавачку делатност.
Београд, Цара Лазара 5A, Тел/факс: 011/3286-489, 328-65-42