Саветовања и семинари
»

ОБУКА ИЗ ЈАВНИХ НАБАВКИ, ЕЛЕКТРОНСКО ДОСТАВЉАЊЕ АКАТА, ИЗМЕНЕ ЗОСОВ-а, ИНФОРМАЦИЈЕ ОД ЈАВНОГ ЗНАЧАЈА...

Златибор 13-15.3.2024. (среда - петак)


Хотел „ПАЛИСАД”


1. дан (среда)
12:00– 15
00
часова
Евидентирање учесника
(смештај у хотелске собе од 13 часова и пансионски ручак од 13 до 15 часова)

15:00 – 15:15 часова

ПОЗДРАВНА РЕЧ

15:15– 18:00 часова
ОБУКА и РАДИОНИЦА ЗА ЈАВНЕ НАБАВКЕ
(Измене и допуне ЗЈН - предности и мане; Донети подзаконски акти; Објављивање уговора, оквирних споразума,
наруџбеница, измена уговора на Порталу јавних набавки; Врсте добара за које су наручиоци у обавези да
примењују еколошке у поступцима јавних набавки; Измене у погледу заштите права; Подела сертификата о
завршеној обуци.)
Предавач: Владимир Станић, сертификовани службеник за јавне набавке, стручни консултант
Образовног информатора и донедавни саветник у Републичкој комисији.

1800 – 2100 часa

 ПАНСИОНСКА ВЕЧЕРА 



2. дан (четвртак)
10:00 - 10:50 часова
НОВИ ПРОПИСИ У ПРОСВЕТИ
(Нови начин сагледавања и поступања у дисциплинским поступцима; Покретање поступка, обавезе разредних
старешина, директора, рокови, мере удаљење из школе...)
Предавач: Марина Ровчанин, главна уредница Правне редакције Образовног информатора

10:55– 11:55 часова
МОГУЋНОСТ ЕЛЕКТРОНСКОГ ДОСТАВЉАЊА АКАТА ВЕЗАНИХ ЗА
ОСТВАРИВАЊЕ ПРАВА И ПРЕУЗИМАЊЕ ОБАВЕЗА ЗАПОСЛЕНИХ
И
МИРНО РЕШАВАЊЕ РАДНИХ СПОРОВА

(Могућност електронског достављања аката сходно одредбама Закона о раду, начин достављања решења о
годишњем одмору, обрачуна зараде, достављање отказа уговора о раду од стране запосленог, достављање
налога; Прописи који предвиђају могућност мирног решавања радних спорова, арбитража, мирење, одлуке које
доносе миритељи и арбитри и разлике између њих, поступак мирења и арбитраже, трошкови послодавца и
запослених током мирења и арбитраже, Агенција за мирно решавање радних спорова и њена надлежност,
предности и мане мирења и арбитраже у односу на судско решавање радних спорова)
Предавач: Доц. др Александар Антић, стручни сарадник Образовног информатора


12:00 – 15:00 часова
ПАНСИОНСКИ РУЧАК

16:00 – 17:00 часова
ЗЛОУПОТРЕБА СЛОБОДНОГ ПРИСТУПА ИНФОРМАЦИЈАМА ОД ЈАВНОГ
ЗНАЧАЈА - КАКО ИЗБЕЋИ СТВАРАЊЕ ТРОШКОВА ПОСТУПКА ПО ЖАЛБИ
(Најчешће грешке органа власти приликом одговора на захтев и најчешће тражене информације; Како избећи
грешке у одговору на захтев и покретање поступка по жалби; Како доказати да су тражиоцу послате све копије
тражених докумената; Како доказати да је тражиоцу правилно упућена пошта; Како правилно обавестити
тражиоца да може извршити увид у тражена документа; Искуства других органа власти у решавању проблема
злоупотребе слободног приступа информацијама од јавног значаја; Да ли треба наплатити трошкове за издавање
копије докумената и како о обавези плаћања трошкова обавестити тражиоца; Како се врши раздвајање
информација и прослеђивање захтева Поверенику)
Предавач: Др Вукашин Петровић, стручни консултант Образовног информатора

17:00 – 17:30 часова
НAКНАДЕ ЗА ВРЕМЕ ИЗВОЂЕЊА НАСТАВЕ У ПРИРОДИ И ЕКСКУРЗИЈЕ
(Утврђивање висине износа и услова за исплату накнаде за целодневну бригу о ученицима за време извођења
наставе у природи и екскурзија; Уплата прикупљених средстава на подрачун родитељски динар; Обрачун,
исплата и порески третман дневница за време извођења наставе у природи и екскурзија)
Предавач: Невена Баћковић, уредница за област Зараде, накнаде и друга примања у Образовном
информатору

18:00 – 21:00 час
ПАНСИОНСКА ВЕЧЕРА

20:00 – 24:00 часa
МУЗИЧКИ ПРОГРАМ

3.дан (петак)

10:00 – 12:00 часова
ОДГОВОРИ НА ПИТАЊА И КОНСУЛТАЦИЈЕ

Е-пошта | Мапа сајта | Насловна страна | Вебмастер
_______________________________________________________________________

© 2006 „Образовни информатор“ - предузеће за издавачку делатност.
Београд, Цара Лазара 5A, Тел/факс: 011/3286-489, 328-65-42