Саветовања и семинари
»

XXVI СУСРЕТИ УСТАНОВА

14.-17.10 2024 Златибор


Хотел Палисад


(10:00 – 11:00)
ВРАЋАЊЕ ЗАПОСЛЕНИХ НА РАД ПО ОСНОВУ СУДСКЕ ПРЕСУДЕ
• Правне последице незаконитог отказа уговора о раду;
• Обавезе послодавца поводом пресуде којом се запослени враћа на рад;
• Плаћање изгубљених зарада;
• Распоређивање запосленог на друго радно место након враћања на рад;
• Остваривање права на годишњи одмор, јубиларну награду, минули рад
Предавач: Доц. др Александар Антић, стручни консултант „Образовног информатора”
(12:00 – 12:30)
ПРИМЕНА ПРОПИСА О БУЏЕТСКОМ ПОСЛОВАЊУ У ПРАКСИ КОРИСНИКА БУЏЕТСКИХ СРЕДСТАВА
Предавач: Регина Раделић, главна уредница Економске редакције „Образовног информатора”;
(11:00 – 12:00)
СИСТЕМ ОБРАЧУНА ПЛАТА У ЈАВНОМ СЕКТОРУ У 2025. ГОДИНИ
Предавач: Невена Баћковић, уредница за област Зараде, накнаде и друга примања у Образовном информатору
(12:30 – 12:45)
Пауза
Сала ТАРА
Сала ТАРА
Сала ТАРА
(18:15 – 19:00)
2. ДАН
РАД ПО СТРУКАМА
(12:45 – 14:00)
НАЈЧЕШЋЕ ГРЕШКЕ И НАЈВЕЋИ ИЗАЗОВИ НАРУЧИЛАЦА У СПРОВОЂЕЊУ ПОСТУПАКА
ЈАВНИХ НАБАВКИ
Предавач: Владимир Станић, дугогодишњи саветник у Републичкој комисији за заштиту права у поступцима
јавних набавки, сертификовани службеник за јавне набавке, стручни сарадник Образовног информатора
(14:00 – 15:00)
ПАНСИОНСКИ РУЧАК
(16:00 – 19:00)
ИЗЛЕТ ИЗНЕНАЂЕЊА
САМО ЗА ЕКОНОМИСТЕ
(10:00-13:45)
16.10.2024. (среда) 3. ДАН
(10:00 – 12:00)
УСТАНОВЕ У СИСТЕМУ СПИРИ
• најчешће дилеме и недоумице корисника укључених у систем СПИРИ
• припреме установа основног и високог образовања за улазак у СПИРИ (предуслови за несметано
функционисање установа у СПИРИ, измирење обавеза, начин поступања са средствима до краја 2024.
године, наплата потраживања у 2025. години)
Предавачи: Дејан Симонић, саветник за финансијско-материјалне послове у Министарству просвете и
Младенка Милетић, стручна сарадница за буџетско пословање у Образовном информатору
ПОРЕСКИ ТРЕТМАН НАКНАДА ТРОШКОВА КОЈИ СЕ ИСПЛАЋУЈУ ЛИЦИМА
АНГАЖОВАНИМ ВАН РАДНОГ ОДНОСА
Предавач: Невена Баћковић, уредница за област Зараде, накнаде и друга примања у Образовном
информатору
(12:00 – 12:15)
Пауза
(12:15 – 13:45)
НОВИНE У ПРОПИСИМА О ЕЛЕКТРОНСКОМ ФАКТУРИСАЊУ И ПОРЕЗИМА И ЊИХОВА
ПРАКТИЧНА ПРИМЕНА
Предавач: Зорица Кузмановић, одговорна уредница за област Порези у Образовном информатору и
Снежана Лукач Ерак, стручна сарадница за порезе и привредно рачуноводство у Образовном информатору
4. ДАН
(19:00 – 21:00)
ПАНСИОНСКА ВЕЧЕРА
Коктел вече уз музику
(21:00 – 24:00)
Сала ТИМОК
САМО ЗА ПРАВНИКЕ
(10:00-13:00)
(11:00 – 13:00)
УЧЕШЋЕ ОРГАНА СТАРАТЕЉСТВА У ВАНПАРНИЧНОМ ПОСТУПКУ ПРОДУЖЕЊА
РОДИТЕЉСКОГ ПРАВА
• Појам родитељског права
• Институт продужења родитељског права
• Поступак продужења родитељског права
• Престанак продуженог родитељског права
• Питања и одговори
КУЛТУРА
СОЦИЈАЛНА ЗАШТИТА АКРЕДИТОВАНИ ПРОГРАМИ СА БОДОВИМА!!!
(11:00 – 13:00)
РЕВИЗИЈА И ОТПИС БИБЛИОТЕЧКО-ИНФОРМАЦИОНЕ ГРАЂЕ И ИЗВОРА
• Установе које су обавезне да врше ревизију, сврха ревизије и рокови за њено вршење
• Oвлашћења, обавезе и радње у поступку ревизије
• Методе вршења ревизије
• Записник и извештај о ревизији
• Услови и надлежност за покретање поступка, одлучивање о отпису
• Модели аката за поступке ревизије и отписа
ОБАВЕЗА БИБЛИОТЕКА ДА ПЛАТЕ НАКНАДУ ЗА ДАВАЊЕ НА ПОСЛУГУ ШТАМПАНИХ ДЕЛА
• Законски основ
• Тарифа накнаде за давање на послугу оригинала и умножених примерака ауторских дела издатих у
штампаној форми - спорна питања
РЕВИЗИЈА АРХИВСКИХ ФОНДОВА И ЗБИРКИ У АРХИВИМА
•Установе које су обавезне да врше ревизију, сврха ревизије и рокови за њено вршење
•Овлашћења, обавезе и радње у поступку ревизије
•Начин вршења ревизије, записник и извештај о ревизији
•Отпис, издвајање и конзервација архивске грађе
•Модели аката за поступак ревизије
Предавачи: др Вукашин Петровић, стручни консултант Образовног информатора

Е-пошта | Мапа сајта | Насловна страна | Вебмастер
_______________________________________________________________________

© 2006 „Образовни информатор“ - предузеће за издавачку делатност.
Београд, Цара Лазара 5A, Тел/факс: 011/3286-489, 328-65-42