![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
■ Државна управа
■ Локална самоуправа ■ Здравство ■ Просвета ■ Социјална заштита ■ Култура ■ Наука ■ Правосуђе ■ Омладина и спорт
СВЕ НА ЈЕДНОМ МЕСТУ!
011/ 3286-489
|
![]() |
Саветовања и семинари ТРАДИЦИОНАЛНИ XXII СУСРЕТИ УСТАНОВАЗлатибор, 18-21. октобра 2020. године
10:00 – 14:00 часоваЕвидентирање учесника и слободно време (смештај у хотелу од 13 часова) 16:00 – 18:00 часова СВЕЧАНО ОТВАРАЊЕ XXII СУСРЕТА УСТАНОВА Поздравна реч и представљање едукативних и развојних пројеката „Образовног информатора” Андрија Ивић, директор, Душан Павловић, главни уредник правне редакције и модератор XXII Сусрета и Регина Раделић, главни уредник економске редакције ПРЕДАВАЊЕ АКТУЕЛНА ПИТАЊА БЕЗБЕДНОСТИ И ЗДРАВЉА НА РАДУ Примена плана превентивних мера против пандемије, искуства из праксе и упутства за даље поступање (представник Инспектората за рад) - од 18:00 часова cлободне активности I ПЛЕНАРНИ РАД 10:00 – 12:30 часова АКТУЕЛНОСТИ У ФИНАНСИЈСКОМ ПОСЛОВАЊУ ЈАВНИХ УСТАНОВА • Макро-економско окружење и финансијско пословање установа, најављене реформе у 2021. години (најава нових прописа) • Израда програма економских реформи (ЕРП) 2021-2023. године (Проф. др Саша Трандафиловић, помоћник министра) ПОЛОЖАЈ ПОСЛОДАВЦА И ЗАПОСЛЕНИХ ЗА ВРЕМЕ ПАНДЕМИЈЕ • Уводне напомене • Могућност рада од куће • Годишњи одмор запослених • Основ за дисциплинску одговорност запослених у случају непоштовања мера за спречавање ширења заразне болести COVID-19 • Преображај радног односа у јавном сектору (Александар Антић, стручни консултант) ПРИМЕНА ПРОПИСА О ЗАШТИТИ ПОДАТАКА О ЛИЧНОСТИ И О ИНФОРМАЦИЈАМА ОД ЈАВНОГ ЗНАЧАЈА • Руковалац и обрађивач података о личности и њихов међусобни однос • Које обавезе имају руковаоци и обрађивачи према Закону о заштити података о личности? • Интерно нормативно регулисање евиденција радњи обраде података о личности • Именовање и положај лица за заштиту података о личности • Прекршај из Закона о заштити података о личности и одређене фиксне прекршајне казне • Који органи су дужни да поступају по Закону о слободном приступу информацијама од јавног значаја? • Које информације је орган јавне власти дужан да учини доступним тражиоцу информације? • У којим случајевима постоји искључење и ограничење слободног приступа информацијама од јавног значаја? • Које радње је дужан да предузме, односно које акте је дужан да донесе орган власти приликом поступања по захтеву за приступ информацијама? (Снежана Шокчанић, одговорни уредник и Вукашин Петровић, стручни консултант) 12:30 – 13:00 часова- II СЕКЦИЈСКИ РАД ПО ДЕЛАТНОСТИМА – КОНТИНУИРАНА ЕДУКАЦИЈА 1. АКТУЕЛНОСТИ У ПРОСВЕТИ (за директоре, секретаре и шефове рачуноводства основних и средњих школа, високообразовних установа као и за домове ученика и студената) НОВИНЕ У НАЧИНУ ФИНАНСИРАЊА УСТАНОВА ОБРАЗОВАЊА • Новости у финансирању ученичких и студентских домова • Утврђивање права на финансирање (ЦЕНУС) и континуирана контрола у току године • Увођење ИСИБ код образовних установа • Најчешће неправилности приликом извршења расхода основних и средњих школа (Саша Стевановић, помоћник министра за финансије у Министарству просвете, науке и технолошког развоја) НОВИ ПРОПИСИ И НОВЕ ОБАВЕЗЕ И ПОСТУПАЊА У УСТАНОВАМА ОБРАЗОВАЊА • Остваривање, осигурање квалитета и вредновање наставе код куће и на даљину у основној школи; • Евиденције и јавне исправе у основној школи; • Реализација практичне наставе и професионалне праксе; • Критеријуми и стандарди за финансирање установе која обавља делатност основног образовања и васпитања и средњег образовања и васпитања - финансирање педагошког асистента у основној и средњој школи • Поступање директора према новом правилнику о протоколу поступања (Марина Ровчанин, одговорни уредник за делатност Просвета) 2. СОЦИЈАЛНА ЗАШТИТА *акредитовани програм • Актуелности у прописима од значаја за пословање установа социјалне заштите • Проблеми у извршењу буџета у 2020. години (обезбеђивање апропријација за хитна плаћања, промене апропријација по изворима финансирања, рефундације и уплате у буџет средстава по разним основама) • Како избећи неправилности у састављању финансијских извештаја (периодичних и годишњих)? • Питања и одговори (Проф. др Саша Трандафиловић, помоћник министра за рад, запошљавање, борачку и социјалну политику са сарадницима) 3. ЗДРАВСТВО • Актуелности у правно-финансијском пословању здравствених установа • Почетак рада Регистра здравствених установа у АПР-у (Представници надлежних државниx органа и уредници „Образовног информатора”) 4. КУЛТУРА • Пример добре праксе функционисања установе културе на локалном нивоу • Инфраструктура, програми и пројекти • Финансијски успон и како до успеха? • Планирање, позиционирање, маркетинг • Партнерства • Закључак, размена искустава и питања (Срђан Стевановић, уредник програма у области културе) КОКТЕЛ И ДРУЖЕЊЕ УЧЕСНИКА СУСРЕТА 9:00 – 13:00 часова - ИЗЛЕТ ИЗНЕНАЂЕЊА - I ПЛЕНАРНИ РАД (у две сале) СПЕЦИЈАЛНИ СЕМИНАР - ЈАВНЕ НАБАВКЕ У ПРАКСИ (за понуђаче и наручиоце) сала I 15:00 – 19:30 часова • Нови појмови, прагови, поступци јавних набавки, рокови, оглашавање • Технике, инструменти и посебни режими • Израда Плана јавних набавки • Нови Портал јавних набавки • Покретање поступка јавне набавке, одлука о покретању поступка • Конкурсна документација, измене и допуне • Средства обезбеђења • Критеријуми за избор привредних субјеката и критеријуми за доделу уговора • Електронска понуда • Изјава о испуњености критеријума за квалитативни избор привредног субјекта • Коришћење капацитета других субјеката • Закључење и измене уговора • Новине у заштити права у поступку јавне набавке и др. • 100 дана примене Закона о јавним набавкама, најчешћа питања (Снежана Шокчанић, одговорни уредник и Предраг Кнежевић, стручни консултант) АКТУЕЛНА ПИТАЊА БУЏЕТСКОГ РАЧУНОВОДСТВА сала II 15:00 – 17:30 часова СИСТЕМ ПЛАТА И ДРУГА ПРИМАЊА ЗАПОСЛЕНИХ У ЈАВНОМ СЕКТОРУ • Примена Закона о систему плата • Могућности увећања плата • Накнаде трошкова, јубиларна награда, отпремнине, солидарна помоћ (Марко Јекић, одговорни уредник за област Зараде, накнаде и остала примања) ЈАВНЕ УСТАНОВЕ У ПОРЕСКОМ СИСТЕМУ РС • Порез на добит – предлог за измену прописа • Порез на додату вредност – порески дужник – брисање из евиденције ПДВ • Порези на имовину – подношење пореских пријава установа – пореска ослобођења код пореза на поклон – јемство код плаћања пореза на поклон и апсолутна права (Зорица Кузмановић, одговорни уредник за област Порези) НОВИ СИСТЕМ ЕЛЕКТРОНСКИХ ФАКТУРА ЗА КОРИСНИКЕ БУЏЕТСКИХ СРЕДСТАВА • Успостављање и приступ систему електронских фактура • Електронска фактура и други захтев за исплату у електронском облику и начин њиховог евидентирања у Централном регистру фактура (Данијела Иванковић, одговорни уредник) АКТУЕЛНОСТИ • Остала актуелна питања буџетског рачуноводства (Регина Раделић, главни уредник економске редакције) ОДГОВОРИ НА НАЈВАЖНИЈА ПИТАЊА ИСТАКНУТА ТОКОМ СУСРЕТА 10:00 – 12:00 часова ЗАКЉУЧЦИ XXII СУСРЕТА УСТАНОВА 12:00 – 13:00 часова (Уредници и стручни консултанти „Образовног информатора”) ДОБРОДОШЛИ НА XXII СУСРЕТЕ УСТАНОВА! УСЛОВИ УЧЕШЋА: XXII Сусрети одржавају се уз поштовање свих прописаних мера епидемиолошке заштите. У случају промена у организацији бићете благовремено обавештени и евентуални трошкови биће рефундирани. Цена за претплатнике: Цена за непретплатнике: 10.900,00 за првог учесника 14.900,00 за првог учесника 8.900,00 за другог учесника 11.900,00 за другог учесника 4.900,00 за трећег и четвртог учесника 9.900,00 за трећег и четвртог учесника За петог и следеће учеснике - БЕСПЛАТНО За петог и следеће учеснике - БЕСПЛАТНО За наручиоце и понуђаче који нису учесници XXII Сусрета установа котизација за специјални семинар ЈАВНЕ НАБАВКЕ У ПРАКСИ који се одржава 20.10.2020. износи 7.900,00 динара са урачунатим ПДВ-ом по учеснику. Постоји могућност плаћања котизације од стране физичких лица. ПРИЈАВА УЧЕШЋА: Пријавите се најкасније до 12.10. 2020. године или до попуне места путем: имејла: korisnickiservis@obrazovni.rs ; prijava@obrazovni.rs сајта: www.obrazovni.rs или факса на број: 011/3286-494, 2624-434, 2628-870, 3036-532. Образац Пријаве можете преузети ОВДЕ. СМЕШТАЈ: Цене пуног пансиона са боравишном таксом по особи дневно са исхраном на бази шведског стола износи: Врста смештаја Цена Врста смештаја Цена 1/1 lux 8.160,00 1/2 lux 5.800,00 1/1 Superior 7.730,00 1/2 Superior 5.480,00 1/1 стандардна соба 6.760,00 1/2 стандардна соба 4.430,00 1/AV-2 5.800,00 1/AV-3, 4 4.330,00 ИСХРАНА У ХОТЕЛУ: Исхрана почиње у недељу 18.10. са ручком, а завршава се у среду 21.10. са доручком. Време исхране: доручак: 07:30-10:30 часова ручак: 12:00-16:00 часова вечера: 18:00-21:00 часова Резервације за смештај по наведеним ценама или другим могућностима смештаја као и ванпансионску исхрану у хотелу „Палисад” можете извршити директно на бројеве телефона 031/841-161, фaкс: 031/841-734, или електронском поштом: prodaja@palisad.rs. ОРГАНИЗОВАНИ ПРЕВОЗ: Fudeks doo Beograd, Balkanska 47, 11000 Beograd tel. +381 (0)11 7620255 (fax. +381 (0)11 6686602) mob. +381 (0)62 8052955 Нови Сад – Златибор (повратна карта) 3.900,00 дин. Београд – Златибор (повратна карта) 3.500,00 дин. Цена карте у једном смеру Београд – Нови Сад – Златибор 3.000 дин. Превоз би се обавио аутобусом туристичке категорије који поседује клима уређај, DVD опрему и фрижидер. Због епидемиолошких мера СВИ ПУТНИЦИ МОРАЈУ ИМАТИ МАСКЕ. За реализацију поласка потребно је да буде пријављено минимум 25 путника. |
Е-пошта | Мапа сајта | Насловна страна | Вебмастер
_______________________________________________________________________
© 2006 „Образовни информатор“ - предузеће за издавачку делатност. Београд, Цара Лазара 5A, Тел/факс: 011/3286-489, 328-65-42 ![]() |