![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
■ Државна управа
■ Локална самоуправа ■ Здравство ■ Просвета ■ Социјална заштита ■ Култура ■ Наука ■ Правосуђе ■ Омладина и спорт
СВЕ НА ЈЕДНОМ МЕСТУ!
011/ 3286-489
|
![]() |
Саветовања и семинари XXV СУСРЕТИ УСТАНОВА „НОВИ ПРАВЦИ И РЕГУЛАТИВЕ У ПРАВНО - ЕКОНОМСКОМ ПОСЛОВАЊУ БУЏЕТСКИХ УСТАНОВА”16-19.10.2023, Златибор
16.10.2023. (понедељак) (10.00–15.00) Евидентирање учесника и слободно време (смештај у хотелске собе од 13 часова и пансионски ручак од 13 до 15 часова) СВЕЧАНО ОТВАРАЊЕ XXV СУСРЕТА УСТАНОВА (15.30 – 15.45) ПОЗДРАВНА РЕЧ И ПРЕДСТАВЉАЊЕ ЕДУКАТИВНИХ И РАЗВОЈНИХ ПРОЈЕКАТА „ОБРАЗОВНОГ ИНФОРМАТОРА” Андрија Ивић, директор и главни и одговорни уредник „Образовног информатора” (15.45– 16.00) ПРЕДСТАВЉАЊЕ ПРОГРАМА РАДА ТОКОМ СКУПА Срђан Стевановић, водитељ програма ПЛЕНАРНИ РАД (16.00 – 17.30) ЗЛОУПОТРЕБА ПРИМЕНЕ ЗАКОНА О ИНФОРМАЦИЈАМА ОД ЈАВНОГ ЗНАЧАЈА − Да ли се повећао број захтева, (злоупотреба) за приступ информацијама од јавног значаја − Ко је у обавези да поступа по наведеном закону − Како се врши надзор над спровођењем Закона о заштиту података о личности (примери из праксе) − Казнене мере Закона о заштити података о личности и да ли се очекују измене истог − Одговoри на питања Предавач: Милан Мариновић, Повереник за информације од јавног значаја и заштиту података о личности (17.30 – 19.00) Слободне активности (19.00 – 21.00) ПАНСИОНСКА ВЕЧЕРА (21.30 – 23.30) Музичко вече - дружење учесника у Лоби бару хотела „Палисад” 17.10.2023. (уторак) ПЛЕНАРНИ РАД (10.00 – 10.40) НАЈЧЕШЋЕ ГРЕШКЕ НАРУЧИЛАЦА и ПРАКСА РЕПУБЛИЧКЕ КОМИСИЈЕ У СПРОВОЂЕЊУ ЈАВНИХ НАБАВКИ - Грешке наручилаца приликом сачињавања конкурсне документације - Стручна оцена понуда – најчешћи проблеми - Доношење Одлуке о додели - обустави и њихове измене - Поступање приликом захтева за заштиту права и пракса Републичке комисије Предавач: Владимир Станић, Сертификовани службеник за јавне набавке, стручни консултант „Образовног информатора” (10.45 – 11.30) ПРЕСТАНАК РАДНОГ ОДНОСА ВОЉОМ ЗАПОСЛЕНОГ И ПРАВНЕ ПОСЛЕДИЦЕ У СЛУЧАЈУ СМРТИ ЗАПОСЛЕНОГ - Престанак радног односа, отказом запосленог; - На који начин запослени може дати отказ, да ли је могуће дати отказ усменом изјавом, путем СМС поруке или електронском поштом; - Које су последице непоштовања отказног рока, од стране запосленог; - Споразум о престанку радног односа и његова садржина; - Када се споразум о престанку радног односа може поништити; - Које су последице споразумног престанка радног односа и престанка радног односа на основу отказа запосленог; - Која права имају наследници преминулог запосленог; - Накнада трошкова погребних услуга и солидарна помоћ; - Престанак радног односа смрћу запосленог и право на накнаду штете за неискоришћени годишњи одмор. Предавач: Доц. др Александар Антић, стручни консултант „Образовног информатора” (11.30 – 12.00) СИСТЕМ ОБРАЧУНА ПЛАТА У ЈАВНОМ СЕКТОРУ У 2024. ГОДИНИ - Минимална цена рада за 2024. годину ( Ток преговора о висини минималне цене рада који је претходио доношењу одлуке; Одлука о висини минималне цене рада за период јануар – децембар 2024. године; Примена минималне цене рада) - Укључивање корисника у информациони систем ИСКРА - Повећање плата за запослене у јавном сектору - Остале најављене измене у вези са личним примањима у 2024. години Предавач: Невена Баћковић, уредница за област Зараде, накнаде и друга примања у „Образовном информатору“ (12.00 – 13.30) ПАНСИОНСКИ РУЧАК (14.00 – 16.45) ОРГАНИЗОВАН ИЗЛЕТ ПЛЕНАРНИ ДЕО (17:00 – 19.30) Р А Д И О Н И Ц А – I део (17:00 – 18.15) УСПОСТАВЉАЊЕ И АЖУРИРАЊЕ СИСТЕМА ФИНАНСИЈСКОГ УПРАВЉАЊА И КОНТРОЛЕ КОД КОРИСНИКА БУЏЕТСКИХ СРЕДСТАВА Значај финансијског управљања и контроле, Основ за успостављање ФУК-а, (општи и интерни акти), Веза између акта о систематизацији и ФУК-а, Израда докумената за успостављање система, Општи пример дефинисања процеса, активности и процедура (18.15 – 18.30) Пауза (18.30 – 19.30) Практичан рад учесника радионице: Дефинисање процеса, активности и процедура специфичних за поједине делатности јавног сектора (просвета, социјална заштита, култура и остале делатности) Дискусија и закључци Предавачи: Срђана Светозаревић, руководилац Групе за финансијско управљање и контролу у Министарству просвете Младенка Милетић, стручна сарадница за буџетско пословање у „Образовном информатору” Регина Раделић, главна уредница Економске редакције „Образовног информатора” Марина Ровчанин, главна уредница Правне редакције „Образовног информатора” (19.30 – 21.00) ПАНСИОНСКА ВЕЧЕРА 18.10.2023. (среда) САМО ЗА ДЕЛАТНОСТ ПРОСВЕТА (10.00 – 11.30) ПОСТУПАЊЕ ДИРЕКТОРА И ПП СЛУЖБЕ У СПОРНИМ СИТУАЦИЈАМА - Грешке у поступању које су до сада уочене у раду установа образовања, - Правилна процедура и предузимање мера при поступању у посебним и ванредним ситуацијама, заснованих на примени: Закона Протокола Упутства Предавач: Слађана Милин, дипл. психолог (11.30 – 11.45) Пауза (11.45 – 12.45) ПРИМЕНА ПРОПИСА У ОБРАЗОВАЊУ - Радни однос на одређено време - Радни однос на неодређено време - Комисија за избор запослених по конкурсу - Комисија за спровођење конкурса за директора установе образовања - Предлози за чланове органа управљања у просвети - Екскурзије Предавач: Марина Ровчанин, главна уредница Правне редакције „Образовног информатора” (13.00 – 15.00) ПАНСИОНСКИ РУЧАК САМО ЗА РАЧУНОВОЂЕ (10.00 – 11.30) ЕЛЕКТРОНСКО ФАКТУРИСАЊЕ КРОЗ ПРИКАЗ РАДА У СЕФ-У - Нови правилник о електронском фактурисању; - Приказ рада у СЕФ-у код уноса података у Збирну и Појединачну евиденцију ПДВ (фактура, аванс, смањење и повећање основице, сторнирање докумената..); - Остале новине и актуелности код електронског фактурисања и практична примена у СЕФ-у; - Одговори на питања. Предавачи: Зорица Кузмановић, одговорна уредница за област Порези у „Образовном информатору” Снежана Лукач Ерак, стручна сарадница за порезе и привредно рачуноводство у „Образовном информатор” (11.30 – 11.45) Пауза (11.45 – 12.45) ФИНАНСИЈСКО ПОСЛОВАЊЕ УСТАНОВА У СПИРИ-у -процедуре; - плаћања и наплате средстава по специфичним пословима; - књижења и начин вођења пословних књига. Предавачи: Младенка Милетић, стручна сарадница за буџетско пословање у „Образовном информатору” Регина Раделић, главна уредница Економске редакције у „Образовном информатору” (13.00 – 15.00) ПАНСИОНСКИ РУЧАК ПЛЕНАРНИ РАД (16.00 – 17.30) ЈАВНЕ ФИНАНСИЈЕ У 2024. ГОДИНИ - припрема предлога буџета РС за 2024. годину; - измене и прописима, који ће обезбедити извршавање буџета; - начин укључивања сопствених прихода здравствених установа у буџет; - укључивање нових корисника буџетских средстава у СПИРИ; - начин примене МРС ЈС од 1.1.2024. године; - сертификација рачуновођа у јавном сектору. Предавач: Саша Стевановић, државни секретар у Министарству финансија (17.30 – 18.30) Р А Д И О Н И Ц А – II део УСПОСТАВЉАЊЕ И АЖУРИРАЊЕ СИСТЕМА ФИНАНСИЈСКОГ УПРАВЉАЊА И КОНТРОЛЕ КОД КОРИСНИКА БУЏЕТСКИХ СРЕДСТАВА - Презентација резултата рада радионице претходног дана - Презентација плана менторског вођења за израду Пословних процеса Предавачи: Срђана Светозаревић, руководилац Групе за финансијско управљање и контролу у Министарству просвете Младенка Милетић, стручна сарадница за буџетско пословање у „Образовном информатору” Регина Раделић, главна уредница Економске редакције „Образовног информатора” Марина Ровчанин, главна уредница Правне редакције „Образовног информатора” (18.30 – 20.00) Слободне активности (20.00 – 24.00) СВЕЧАНА ВЕЧЕРА СА МУЗИЧКИМ ПРОГРАМОМ 19.10.2023. (четвртак) (10.00 – 11.00) ОДГОВОРИ НА НАЈВАЖНИЈА ПИТАЊА ИСТАКНУТА ТОКОМ СУСРЕТА УСТАНОВА и додела потврда о присуству (11.00 – 12.00) ЗАКЉУЧЦИ XXV СУСРЕТА УСТАНОВА Одговорни уредници и стручни консултанти “Образовног информатора” |
Е-пошта | Мапа сајта | Насловна страна | Вебмастер
_______________________________________________________________________
© 2006 „Образовни информатор“ - предузеће за издавачку делатност. Београд, Цара Лазара 5A, Тел/факс: 011/3286-489, 328-65-42 ![]() |